Ogłoszenia aktualne 

data publikacji: 12-04-2013 | 14:37data ostatniej modyfikacji: 12-04-2013 | 14:37Wprowadził: Anna Pająk
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Czudec w 2013 r 12 kwietnia 2013

ŚZ.271.2.7.2013

Czudec, 2013-04-12

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

Nazwa zamówienia: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Czudec w 2013 r.”

 

  1. Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:

Gmina Czudec

ul. Starowiejska 6

38-120 Czudec

www.bip.czudec.pl

przetargi@czudec.pl

 

  1. Określenie trybu zamówienia:

Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) określonego w art. 4 pkt. 8.

 

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Szczegółowy zakres usługi:

  1. odbiór odpadów azbestowych z ok. 30 gospodarstw położonych na terenie całej gminy Czudec,
  2. transport zebranych odpadów do miejsca ich utylizacji,
  3. unieszkodliwienie odpadów azbestowych o łącznej masie ok. 55 Mg,
  4. ww. odpady nie są paletowane.

 

Proszę o podanie w ofercie ceny netto i brutto za zebranie, transport
i unieszkodliwienie 1 Mg odpadów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Czudec

 

Ponadto oferta powinna zawierać:

- uwierzytelnione kopie uzyskanych przez oferenta decyzji administracyjnych w związku
z prowadzeniem działalności w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest (zgodnie z Ustawą o odpadach)

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu usługi tj. ilości odpadów azbestowych przeznaczonych do odbioru.

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

  1. Termin wykonania zadania: 01.07. 2013– 30.10.2013

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2013-04-19 do godz. 12:00

w siedzibie Zamawiającego

Gmina Czudec

ul. Starowiejska 6

38-120  Czudec

Pokój nr 5

 

Oferty można również przesłać do Zamawiającego na następujący
nr faksu: 17 71 72 131 lub pocztą elektroniczną na adres przetargi@czudec.pl

 

  1. Kryteria oceny ofert:

Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

 

  1. Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl

 

9.  Osoba upoważniona do kontaktów:

Renata Noga - referent

tel.: (17) 71 72 150,  Fax: (17) 71 72 131

Formularz ofertowy do pobrania.

 

_____________________________

Wójt Gminy Czudec – Stanisław Gierlak

Liczba odwiedzin: 339893