Ogłoszenia aktualne
ZP.271.2.3.2018
Czudec, 2018-02-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Nazwa zamówienia: "Wykonanie projektów dwóch odcinków oświetlenia na terenie Gminy Czudec w 2018 r."
1) Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Czudec
ul. Starowiejska 6
38-120 Czudec
www.bip.czudec.pl
przetargi@czudec.pl
2) Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) określonego w art. 4 pkt. 8.
3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
- wykonanie map i koncepcji dwóch odcinków oświetlenia do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z mapami do celów projektowych oraz projektu dwóch odcinków oświetlenia na terenie Gminy Czudec.
Szczegółowy zakres zamówienia określa zał. nr 3.
2. Wykonawca w ramach wykonania umowy zobowiązuje się do:
- uzyskania warunków technicznych do projektowania od zarządcy sieci, dokumentacja techniczna winna posiadać wszelkie niezbędne uzgodnienia, nie uznaje się uzgodnień z uwagami,
- przygotowania kompletu materiałów do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli wymagane),
- przygotowania kompletu materiałów do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, łącznie z uzyskaniem zgód w formie umowy cywilno - prawnej z właścicielami działek zajętych pod planowaną inwestycję,
- przygotowania dokumentacji geotechnicznej zgodnie z dyspozycją § 7 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 r. poz. 463), zaś w przypadku lokalizacji projektowanych obiektów w obszarze osuwiskowym, również wykonać dokumentację geologiczno-inżynierską, opracowaną zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2126), (jeżeli wymagane),
- wykonania map do celów projektowych,
- uzyskania w imieniu zamawiającego dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych (pozwolenia na budowę/zgłoszenia),
- opracowania projektu budowlano – wykonawczego obejmującego część opisową i rysunkową,
- opracowania operatu wodnoprawnego oraz uzyskania decyzji wodnoprawnej (jeżeli wymagane),
- wykonania przedmiaru robót w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129),
- wykonania kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) oraz zgodnie z art. 33 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej,
- opracowania Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) i zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, a w szczególności wymagań w odniesieniu do właściwości materiałów, sposobu wykonania robót, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej,
- Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z zamawiającym rozwiązań projektowych w tym materiałowych i technologicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych.
3. Wymagania, które musi spełniać zamawiana dokumentacja:
- projekt należy opracować jako jedną całość dla każdego odcinka, zawierającą wszystkie niezbędne uzgodnienia, dokumenty, operaty;
- dokumentacja projektowa zostanie wykonana w 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na nośnikach CD i w formacie PDF;
- przedmiary robót, kosztorysy inwestorskiego, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wykonać w 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na nośnikach CD i w formacie PDF.
4. Wykonanie opracowania wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub dokonania skutecznego zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych powinno nastąpić do dnia 7 grudnia 2018 r.
4) Termin wykonania zamówienia: 2018-12-07
5) Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2018-02-16 do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego
Gmina Czudec
ul. Starowiejska 6
38-120 Czudec
Pokój nr 5
6) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Lp |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
Szczegółowy opis, wzór |
Uwagi, objaśnienia |
1 |
Cena |
100% |
P = (Cmin : C) x 100 |
Cmin – cena najmniejsza C – cena badana P – ilość punktów |
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.
7) Wyniki zostaną zamieszczone na stronie internetowej www.bip.czudec.pl
8) Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zamówienia jest:
Piotr Piękoś – referent ds. gospodarki komunalnej
tel. 17 71 72 155, fax. 17 71 72 131
Załączniki:
- Formularz ofertowy.
- Oświadczenie o spełnieniu warunków.
- Zakresy na wykonanie projektów oświetlenia.
- Projekt umowy.
____________________________
Gmina Czudec