Ogłoszenia aktualne
ZP.271.2.14.2018
Czudec, 2018-07-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Nazwa zamówienia: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Czudec w 2018 r.”
1) Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Gmina Czudec
ul. Starowiejska 6
38-120 Czudec
www.bip.czudec.pl
przetargi@czudec.pl
2) Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) określonego w art. 4 pkt. 8.
3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy zakres usługi:
- odbiór odpadów azbestowych z ok. 35 gospodarstw położonych na terenie całej gminy Czudec,
- transport zebranych odpadów do miejsca ich utylizacji,
- unieszkodliwienie odpadów azbestowych o łącznej masie ok. 70 Mg w przypadku uzyskania dotacji lub ok. 30 Mg gdy uzyskanie dotacji będzie niemożliwe,
- ww. odpady nie są paletowane.
Proszę o podanie w ofercie ceny netto i brutto za zebranie, transport i unieszkodliwienie 1 Mg odpadów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Czudec
Ponadto oferta powinna zawierać:
- uwierzytelnione kopie uzyskanych przez oferenta decyzji administracyjnych w związku z prowadzeniem działalności w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest (zgodnie z Ustawą o odpadach).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu usługi tj. ilości odpadów azbestowych przeznaczonych do odbioru.
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5) Termin wykonania zadania: 20.08.2018 r. – 19.10.2018 r.
6) Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2018-08-02 do godz. 12:00
Oferta może zostać przesłana w poniższy sposób:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@czudec.pl,
- faksem na numer: (17) 71 72 131,
- za pośrednictwem poczty na adres: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6,
38-120 Czudec, - złożona osobiście w: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec.
7) Kryteria oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Lp |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
Szczegółowy opis, wzór |
Uwagi, objaśnienia |
1 |
Cena |
100% |
P = (Cmin : C) x 100 |
Cmin – cena najmniejsza C – cena badana P – ilość punktów |
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.
8) Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
10) Osoba upoważniona do kontaktów:
Renata Noga – podinspektor ds. gospodarki odpadami
tel.: (17) 71 72 148, fax: (17) 71 72 131
11) Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach zamówienia publicznego jest Zamawiający, tj. Gmina Czudec z siedzibą przy ul. Starowiejskiej 6, 38-120 Czudec., w której imieniu obowiązki Administratora wykonuje Wójt Gminy Czudec.
- Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Czudec za pomocą adresu: daneosobowe@czudec.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie Czudec w związku z udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez Gminę trybie postępowania;
- W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r., poz. 2077).
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Gminy w Czudcu przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Czudec.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają bezpośrednio z tej ustawy.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
- przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy w Czudcu. Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
- W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
- Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Pliki do pobrania:
_____________________________
Gmina Czudec