Ogłoszenia aktualne 

data publikacji: 26-07-2018 | 14:27data ostatniej modyfikacji: 26-07-2018 | 14:27Wytworzył: Anna PająkWprowadził: Anna Pająk
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Czudec w 2018 r. 26 lipca 2018

ZP.271.2.14.2018

Czudec, 2018-07-26

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

Nazwa zamówienia: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Czudec w 2018 r.”

1) Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:

Gmina Czudec

ul. Starowiejska 6

38-120 Czudec

www.bip.czudec.pl

przetargi@czudec.pl

2) Określenie trybu zamówienia:

Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) określonego w art. 4 pkt. 8.

3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Szczegółowy zakres usługi:

  1. odbiór odpadów azbestowych z ok. 35 gospodarstw położonych na terenie całej gminy Czudec,
  2. transport zebranych odpadów do miejsca ich utylizacji,
  3. unieszkodliwienie odpadów azbestowych o łącznej masie ok. 70 Mg w przypadku uzyskania dotacji lub ok. 30 Mg gdy uzyskanie dotacji będzie niemożliwe,
  4. ww. odpady nie są paletowane.

Proszę o podanie w ofercie ceny netto i brutto za zebranie, transport i unieszkodliwienie 1 Mg odpadów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Czudec

Ponadto oferta powinna zawierać:

  • uwierzytelnione kopie uzyskanych przez oferenta decyzji administracyjnych w związku z prowadzeniem działalności w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest (zgodnie z Ustawą o odpadach).

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu usługi tj. ilości odpadów azbestowych przeznaczonych do odbioru.

4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

5) Termin wykonania zadania: 20.08.2018 r. – 19.10.2018 r.

6) Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2018-08-02 do godz. 12:00

Oferta może zostać przesłana w poniższy sposób:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@czudec.pl,
  • faksem na numer: (17) 71 72 131,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6,
    38-120 Czudec,
  • złożona osobiście w: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec.

7) Kryteria oceny ofert:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Lp

Nazwa kryterium

Waga kryterium

Szczegółowy opis, wzór

Uwagi, objaśnienia

1

Cena

100%

P = (Cmin : C) x 100

Cmin – cena najmniejsza

C – cena badana

P – ilość punktów

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.

8) Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl

9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

10) Osoba upoważniona do kontaktów:

Renata Noga – podinspektor ds. gospodarki odpadami

tel.: (17) 71 72 148,  fax: (17) 71 72 131

11) Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach zamówienia publicznego jest Zamawiający, tj. Gmina Czudec z siedzibą przy ul. Starowiejskiej 6, 38-120 Czudec., w której imieniu obowiązki Administratora wykonuje Wójt Gminy Czudec.
  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w  Gminie Czudec za pomocą adresu: daneosobowe@czudec.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie Czudec w związku z udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez Gminę trybie postępowania;
  5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    1. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r., poz. 2077).
    2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Gminy w Czudcu przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Czudec.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
  7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają bezpośrednio z tej ustawy.
  8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: 
    1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
    2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    3. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
      1. osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
      2. przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
      3. Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
      4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
      5. przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
  9. nie przysługuje Pani/Panu:
    1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  10. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy w Czudcu. Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. 
  11. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
  12. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

 

Pliki do pobrania:

Formularz ofertowy

 

_____________________________

Gmina Czudec

Liczba odwiedzin: 339893