Ogłoszenia aktualne 

data publikacji: 10-12-2018 | 12:53data ostatniej modyfikacji: 10-12-2018 | 12:53Wytworzył: Anna PająkWprowadził: Anna Pająk
Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Czudec w 2019 roku 10 grudnia 2018

ZP.271.2.23.2018

Czudec, 2018-12-10

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

Nazwa zamówienia: „Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Czudec w 2019 roku”

1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Czudec

ul. Starowiejska 6

38-120 Czudec

www.bip.czudec.pl

przetargi@czudec.pl

poniedziałek: od 8:00 do 16:00, wtorek – piątek: od 7:00 do 15:00

2. Określenie trybu zamówienia:

Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 t. j.) określonego w art. 4 pkt. 8

3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Czudec. Szczegółowy zakres:

1) Utrzymanie czystości na przystankach i zatokach autobusowych:

  1. opróżnianie koszy 2 razy w tygodniu, w poniedziałek i piątek do godz. 15:00;
  2. zamiatanie, zbieranie śmieci, koszenie traw wg potrzeb;
  3. mycie przeszklonych wiat przystankowych (46 szt.) – 8 razy w roku (marzec-październik, raz w miesiącu do 15 dnia każdego miesiąca) oraz w razie potrzeby. Wykonanie umycia należy zgłosić Zamawiającemu.

2) Opróżnianie koszy na śmieci – ul. Rynek, ul. Jasielska, ul. Rzeszowska w Czudcu, przy Urzędzie Gminy oraz na parkingu przy ul. Kościelnej – codziennie rano do godz. 7:00, pozostałe kosze na terenie gminy 2 razy w tygodniu (koszenie traw wg potrzeb
i utrzymanie czystości wokół koszy).

3) Utrzymanie czystości na Rynku w Czudcu, parkingu przy ul. Kościelnej w Czudcu oraz wokół budynku Urzędu Gminy i budynku przy ul. Starowiejskiej 1 (GOPS) – codziennie do godz. 15:00.

4) Utrzymanie czystości na targowicy – 1 raz w tygodniu (środa) po zakończeniu handlu do godz. 13:00.

5) Utrzymanie zieleni i pielęgnacja rabatek na terenie Rynku w Czudcu, wokół budynku Urzędu Gminy i wzdłuż ulicy Starowiejskiej (dojście do Urzędu Gminy od ulicy Jasielskiej;

  1. koszenie trawy – 1 raz w tygodniu;
  2. przycinanie krzewów i plewienie chwastów – raz na miesiąc w okresie wiosennym i letnim;
  3. obcinanie gałęzi krzewów wystających na chodnik – w miarę potrzeb;
  4. czyszczenie i odchwaszczanie chodników –  raz w miesiącu w okresie wiosennym i letnim.

6) W okresie zimy odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów na terenie Rynku w Czudcu, wokół budynku Urzędu Gminy, budynku przy ul. Starowiejskiej 1 (GOPS) i wzdłuż ul. Starowiejskiej (dojście do Urzędu Gminy od ulicy Jasielskiej) wg załącznika nr 1 oraz zejścia z chodników na przejście dla pieszych (2 przejścia: Rynek i koło sklepu GS) – codziennie do godziny 7:00 oraz każdorazowo w razie potrzeby.

7) Utrzymanie zieleni, pielęgnacja rabatki w Rynku przy zajezdni autobusowej:

  1. przycinanie krzewów i plewienie chwastów – raz na miesiąc w okresie wiosennym i letnim;
  2. obcinanie gałęzi krzewów wystających na chodnik – w miarę potrzeb;
  3. malowanie płotka wokół niej – 1 raz w roku.

8) Naprawa i malowanie koszy na śmieci wg potrzeb – 55 szt.

9) Malowanie przystanków 1 raz w roku – dotyczy wiat przystankowych murowanych – 2 szt. po uzgodnieniu kolorów z Zamawiającym.

10) Utrzymanie porządku w "spocznikach" przy ścieżkach rowerowych, kwiecień – październik, 1 raz w tygodniu – poniedziałek (koszenie, sprzątanie, wymiana worków na śmieci) – mapa ścieżek stanowi załącznik nr 2.

11) Przygotowanie odpadów zebranych podczas prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Gminy Czudec do odbioru (Zamawiający zapewnia worki na odpady wraz z kodami).

12) Utrzymanie czystości przy pomniku Ojca Św. – usuwanie wypalonych wkładów w zniczach oraz dekorowanie pomnika kwiatami przed uroczystościami i świętami (koszt zakupu kwiatów ponosi Zamawiający).

13) Obsługa i utrzymanie czystości w wolnostojącej toalecie publicznej zlokalizowanej na terenie zajezdni autobusowej w Czudcu – Rynek (środki czystości zapewnia Zamawiający) – codziennie do godz. 07:00.

14) Utrzymanie czystości, opróżnianie koszy na boisku sportowym przy Szkole Podstawowej w Czudcu oraz w Nowej Wsi – dwa razy w tygodniu w poniedziałek i w piątek.

4. Termin wykonania zamówienia:

Od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r.

5. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2018-12-14 do godz. 12:00

Oferta może zostać przesłana w poniższy sposób:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@czudec.pl,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec,
  • złożona osobiście w: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec.

6. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Lp

Nazwa kryterium

Waga kryterium

Szczegółowy opis, wzór

Uwagi, objaśnienia

1

Cena

100%

P = (Cmin : C) x 100

Cmin – cena najmniejsza

C – cena badana

P – ilość punktów

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

8. Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl

9. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach zamówienia publicznego jest Zamawiający, tj. Gmina Czudec z siedzibą przy ul. Starowiejskiej 6, 38-120 Czudec, w której imieniu obowiązki Administratora wykonuje Wójt Gminy Czudec.
  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w  Gminie Czudec za pomocą adresu: daneosobowe@czudec.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie Czudec w związku z udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez Gminę trybie postępowania;
  5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    1. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r., poz. 2077).
    2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Gminy w Czudcu przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Czudec.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
  7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają bezpośrednio z tej ustawy.
  8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: 
    1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
    2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    3. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
      1. osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
      2. przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
      3. Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
      4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
      5. przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
  9. Nie przysługuje Pani/Panu:
    1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  10. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy w Czudcu. Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. 
  11. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
  12. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

10. Osoba upoważniona do kontaktów:

Renata Noga – podinspektor ds. gospodarki odpadami

tel.: 17 71 72 148

fax: 17 71 72 131

e-mail: przetargi@czudec.pl

 

Pliki do pobrania:

zał. nr 1 Formularz ofertowy

zał. nr 2 Plan utrzymania porządku

 

_____________________________

Gmina Czudec

 

Liczba odwiedzin: 360915