Ogłoszenia aktualne
ZP.271.2.23.2018
Czudec, 2018-12-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Nazwa zamówienia: „Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Czudec w 2019 roku”
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Czudec
ul. Starowiejska 6
38-120 Czudec
www.bip.czudec.pl
przetargi@czudec.pl
poniedziałek: od 8:00 do 16:00, wtorek – piątek: od 7:00 do 15:00
2. Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 t. j.) określonego w art. 4 pkt. 8
3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Czudec. Szczegółowy zakres:
1) Utrzymanie czystości na przystankach i zatokach autobusowych:
- opróżnianie koszy 2 razy w tygodniu, w poniedziałek i piątek do godz. 15:00;
- zamiatanie, zbieranie śmieci, koszenie traw wg potrzeb;
- mycie przeszklonych wiat przystankowych (46 szt.) – 8 razy w roku (marzec-październik, raz w miesiącu do 15 dnia każdego miesiąca) oraz w razie potrzeby. Wykonanie umycia należy zgłosić Zamawiającemu.
2) Opróżnianie koszy na śmieci – ul. Rynek, ul. Jasielska, ul. Rzeszowska w Czudcu, przy Urzędzie Gminy oraz na parkingu przy ul. Kościelnej – codziennie rano do godz. 7:00, pozostałe kosze na terenie gminy 2 razy w tygodniu (koszenie traw wg potrzeb
i utrzymanie czystości wokół koszy).
3) Utrzymanie czystości na Rynku w Czudcu, parkingu przy ul. Kościelnej w Czudcu oraz wokół budynku Urzędu Gminy i budynku przy ul. Starowiejskiej 1 (GOPS) – codziennie do godz. 15:00.
4) Utrzymanie czystości na targowicy – 1 raz w tygodniu (środa) po zakończeniu handlu do godz. 13:00.
5) Utrzymanie zieleni i pielęgnacja rabatek na terenie Rynku w Czudcu, wokół budynku Urzędu Gminy i wzdłuż ulicy Starowiejskiej (dojście do Urzędu Gminy od ulicy Jasielskiej;
- koszenie trawy – 1 raz w tygodniu;
- przycinanie krzewów i plewienie chwastów – raz na miesiąc w okresie wiosennym i letnim;
- obcinanie gałęzi krzewów wystających na chodnik – w miarę potrzeb;
- czyszczenie i odchwaszczanie chodników – raz w miesiącu w okresie wiosennym i letnim.
6) W okresie zimy odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów na terenie Rynku w Czudcu, wokół budynku Urzędu Gminy, budynku przy ul. Starowiejskiej 1 (GOPS) i wzdłuż ul. Starowiejskiej (dojście do Urzędu Gminy od ulicy Jasielskiej) wg załącznika nr 1 oraz zejścia z chodników na przejście dla pieszych (2 przejścia: Rynek i koło sklepu GS) – codziennie do godziny 7:00 oraz każdorazowo w razie potrzeby.
7) Utrzymanie zieleni, pielęgnacja rabatki w Rynku przy zajezdni autobusowej:
- przycinanie krzewów i plewienie chwastów – raz na miesiąc w okresie wiosennym i letnim;
- obcinanie gałęzi krzewów wystających na chodnik – w miarę potrzeb;
- malowanie płotka wokół niej – 1 raz w roku.
8) Naprawa i malowanie koszy na śmieci wg potrzeb – 55 szt.
9) Malowanie przystanków 1 raz w roku – dotyczy wiat przystankowych murowanych – 2 szt. po uzgodnieniu kolorów z Zamawiającym.
10) Utrzymanie porządku w "spocznikach" przy ścieżkach rowerowych, kwiecień – październik, 1 raz w tygodniu – poniedziałek (koszenie, sprzątanie, wymiana worków na śmieci) – mapa ścieżek stanowi załącznik nr 2.
11) Przygotowanie odpadów zebranych podczas prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Gminy Czudec do odbioru (Zamawiający zapewnia worki na odpady wraz z kodami).
12) Utrzymanie czystości przy pomniku Ojca Św. – usuwanie wypalonych wkładów w zniczach oraz dekorowanie pomnika kwiatami przed uroczystościami i świętami (koszt zakupu kwiatów ponosi Zamawiający).
13) Obsługa i utrzymanie czystości w wolnostojącej toalecie publicznej zlokalizowanej na terenie zajezdni autobusowej w Czudcu – Rynek (środki czystości zapewnia Zamawiający) – codziennie do godz. 07:00.
14) Utrzymanie czystości, opróżnianie koszy na boisku sportowym przy Szkole Podstawowej w Czudcu oraz w Nowej Wsi – dwa razy w tygodniu w poniedziałek i w piątek.
4. Termin wykonania zamówienia:
Od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r.
5. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2018-12-14 do godz. 12:00
Oferta może zostać przesłana w poniższy sposób:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@czudec.pl,
- za pośrednictwem poczty na adres: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec,
- złożona osobiście w: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec.
6. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Lp |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
Szczegółowy opis, wzór |
Uwagi, objaśnienia |
1 |
Cena |
100% |
P = (Cmin : C) x 100 |
Cmin – cena najmniejsza C – cena badana P – ilość punktów |
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
8. Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl
9. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach zamówienia publicznego jest Zamawiający, tj. Gmina Czudec z siedzibą przy ul. Starowiejskiej 6, 38-120 Czudec, w której imieniu obowiązki Administratora wykonuje Wójt Gminy Czudec.
- Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Czudec za pomocą adresu: daneosobowe@czudec.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie Czudec w związku z udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez Gminę trybie postępowania;
- W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r., poz. 2077).
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Gminy w Czudcu przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Czudec.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają bezpośrednio z tej ustawy.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
- przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy w Czudcu. Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
- W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
- Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
10. Osoba upoważniona do kontaktów:
Renata Noga – podinspektor ds. gospodarki odpadami
tel.: 17 71 72 148
fax: 17 71 72 131
e-mail: przetargi@czudec.pl
Pliki do pobrania:
zał. nr 2 Plan utrzymania porządku
_____________________________
Gmina Czudec