Ogłoszenia aktualne
ZP.271.2.5.2019
Czudec, 2019-04-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Nazwa zamówienia: „Wykonanie projektu odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Czudec przy ul. Owocowej oraz projektu odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Przedmieście Czudeckie oraz Czudec przy ul. Owocowej”
1) Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Gmina Czudec
ul. Starowiejska 6
38-120 Czudec
www.bip.czudec.pl
przetargi@czudec.pl
2) Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) określonego w art. 4 pkt. 8.
3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Czudec przy ul. Owocowej oraz odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Przedmieście Czudeckie oraz Czudec przy ul. Owocowej.
Szczegółowy zakres zamówienia określa zał. nr 2 do ogłoszenia.
2. Wykonawca w ramach wykonania umowy zobowiązuje się do:
- uzyskania warunków technicznych do projektowania od zarządcy sieci, dokumentacja techniczna winna posiadać wszelkie niezbędne uzgodnienia, nie uznaje się uzgodnień z uwagami;
- przygotowania kompletu materiałów do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli wymagane);
- przygotowania kompletu materiałów do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, łącznie z uzyskaniem zgód w formie umowy cywilno – prawnej z właścicielami działek zajętych pod planowaną inwestycję;
- przygotowania dokumentacji geotechnicznej zgodnie z dyspozycją § 7 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 r. poz. 463), zaś w przypadku lokalizacji projektowanych obiektów w obszarze osuwiskowym, również wykonać dokumentację geologiczno-inżynierską, opracowaną zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1131);
- wykonania map do celów projektowych;
- uzyskania w imieniu zamawiającego dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych (pozwolenia na budowę/zgłoszenia);
- opracowania projektu budowlano – wykonawczego obejmującego część opisową i rysunkową;
- opracowania operatu wodnoprawnego oraz uzyskania decyzji wodnoprawnej (jeżeli wymagane);
- wykonania przedmiaru robót w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129);
- wykonania kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) oraz zgodnie z art. 33 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986), w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej;
- opracowania Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) i zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, a w szczególności wymagań w odniesieniu do właściwości materiałów, sposobu wykonania robót, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej;
- Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z zamawiającym rozwiązań projektowych w tym materiałowych i technologicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
Do Wykonawcy należy opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z opiniami, decyzjami oraz decyzją pozwolenia na budowę oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe przeprowadzenie zamówienia publicznego odnośnie zadania inwestycyjnego jakim ma być budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla w/w zadania z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji na rzecz Gminy Czudec.
Brak któregokolwiek z ww. wymogów będzie skutkował nieprzyjęciem dokumentacji.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5) Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 23.12.2019 r.
6) Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2019-04-18, do godz. 12:00
w siedzibie Zamawiającego
Gmina Czudec
ul. Starowiejska 6
38-120 Czudec
Pokój nr 5
7) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
Szczegółowy opis, wzór |
Uwagi, objaśnienia |
1. |
Cena |
100% |
P=(Cmin:C)x100 |
Cmin - cena najmniejsza C - cena badana P - ilość punktów |
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.
8) Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl
9) Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach zamówienia publicznego jest Zamawiający, tj. Gmina Czudec z siedzibą przy ul. Starowiejskiej 6, 38-120 Czudec, w której imieniu obowiązki Administratora wykonuje Wójt Gminy Czudec.
- Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Czudec za pomocą adresu: daneosobowe@czudec.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie Czudec w związku z udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez Gminę trybie postępowania;
- W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r., poz. 2077).
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Gminy w Czudcu przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Czudec.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają bezpośrednio z tej ustawy.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
- przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy w Czudcu. Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
- W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
- Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
10) Osoba upoważniona do kontaktów:
Łukasz Goleś – kierownik referatu inwestycji
tel.: (17) 71 72 155, fax: (17) 71 72 131
przetargi@czudec.pl
Pliki do pobrania:
zał. nr 2 Załączniki graficzne
_____________________________
Gmina Czudec