Ogłoszenia aktualne 

data publikacji: 11-04-2019 | 10:15data ostatniej modyfikacji: 11-04-2019 | 10:16Wytworzył: Anna PająkWprowadził: Anna Pająk
Wykonanie projektu odcinka sieci wodociągowej oraz projektu odcinków sieci kanalizacji sanitarnej 11 kwietnia 2019

ZP.271.2.5.2019

Czudec, 2019-04-11

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

Nazwa zamówienia: „Wykonanie projektu odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Czudec przy ul. Owocowej oraz projektu odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Przedmieście Czudeckie oraz Czudec przy ul. Owocowej”

1) Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:

Gmina Czudec

ul. Starowiejska 6

38-120 Czudec

www.bip.czudec.pl

przetargi@czudec.pl

2) Określenie trybu zamówienia:

Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) określonego w art. 4 pkt. 8.

3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Czudec przy ul. Owocowej oraz odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Przedmieście Czudeckie oraz Czudec przy ul. Owocowej.

Szczegółowy zakres zamówienia określa zał. nr 2 do ogłoszenia.

      2. Wykonawca w ramach wykonania umowy zobowiązuje się do:

  1. uzyskania warunków technicznych do projektowania od zarządcy sieci, dokumentacja techniczna winna posiadać wszelkie niezbędne uzgodnienia, nie uznaje się uzgodnień z uwagami;
  2. przygotowania kompletu materiałów do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli wymagane);
  3. przygotowania kompletu materiałów do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, łącznie z uzyskaniem zgód w formie umowy cywilno – prawnej z właścicielami działek zajętych pod planowaną inwestycję;
  4. przygotowania dokumentacji geotechnicznej zgodnie z dyspozycją § 7 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 r. poz. 463), zaś w przypadku lokalizacji projektowanych obiektów w obszarze osuwiskowym, również wykonać dokumentację geologiczno-inżynierską, opracowaną zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1131);
  5. wykonania map do celów projektowych;
  6. uzyskania w imieniu zamawiającego dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych (pozwolenia na budowę/zgłoszenia);
  7. opracowania projektu budowlano – wykonawczego obejmującego część opisową i rysunkową;
  8. opracowania operatu wodnoprawnego oraz uzyskania decyzji wodnoprawnej (jeżeli wymagane);
  9. wykonania przedmiaru robót w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129);
  10. wykonania kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) oraz zgodnie z art. 33 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986), w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej;
  11. opracowania Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) i zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, a w szczególności wymagań w odniesieniu do właściwości materiałów, sposobu wykonania robót, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej;
  12. Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z zamawiającym rozwiązań projektowych w tym materiałowych i technologicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych.

    3. Zakres zamówienia obejmuje:

Do Wykonawcy należy opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z opiniami, decyzjami oraz decyzją pozwolenia na budowę oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe przeprowadzenie zamówienia publicznego odnośnie zadania inwestycyjnego jakim ma być budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla w/w zadania z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji na rzecz Gminy Czudec.

Brak któregokolwiek z ww. wymogów będzie skutkował nieprzyjęciem dokumentacji.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

5) Termin wykonania zamówienia:

Od dnia podpisania umowy do 23.12.2019 r.

6) Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2019-04-18, do godz. 12:00

w siedzibie Zamawiającego

Gmina Czudec

ul. Starowiejska 6

38-120 Czudec

Pokój nr 5

7) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga kryterium

Szczegółowy opis, wzór

Uwagi, objaśnienia

 

1.

 

Cena

 

100%

 

P=(Cmin:C)x100

Cmin - cena najmniejsza

C - cena badana

P - ilość punktów

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.

8) Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl

9) Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach zamówienia publicznego jest Zamawiający, tj. Gmina Czudec z siedzibą przy ul. Starowiejskiej 6, 38-120 Czudec, w której imieniu obowiązki Administratora wykonuje Wójt Gminy Czudec.
  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w  Gminie Czudec za pomocą adresu: daneosobowe@czudec.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie Czudec w związku z udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez Gminę trybie postępowania;
  5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    1. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r., poz. 2077).
    2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Gminy w Czudcu przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Czudec.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
  7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają bezpośrednio z tej ustawy.
  8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: 
    1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
    2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    3. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
      1. osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
      2. przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
      3. Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
      4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
      5. przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
  9. Nie przysługuje Pani/Panu:
    1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  10. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy w Czudcu. Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. 
  11. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
  12. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

10) Osoba upoważniona do kontaktów:

Łukasz Goleś – kierownik referatu inwestycji

tel.: (17) 71 72 155,  fax: (17) 71 72 131

przetargi@czudec.pl

 

Pliki do pobrania:

zał. nr 1 Formularz ofertowy

zał. nr 2 Załączniki graficzne

 

_____________________________

Gmina Czudec

Liczba odwiedzin: 358470