Ogłoszenia aktualne
ZP.271.2.18.2019
Czudec, 2019-10-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Nazwa zamówienia: „Wykonanie koncepcji przebiegu sieci kanalizacji deszczowej odwadniającej drogę gminną o nr ew. dz. 1122/3 w Czudcu wraz z terenem do niej przyległym”
1) Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Gmina Czudec
ul. Starowiejska 6
38-120 Czudec
www.bip.czudec.pl
przetargi@czudec.pl
2) Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) określonego w art. 4 pkt. 8.
3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji przebiegu sieci kanalizacji deszczowej odwadniającej drogę gminną o nr ew. dz. 1122/3 w Czudcu oraz teren do niej przylegający z odprowadzeniem wód do rowu melioracyjnego o nr ew. dz. 1127/2.
Obowiązkiem wykonawcy będzie wykonanie koncepcji w oparciu o aktualną topografię terenu oraz istniejące sieci podziemne i naziemne.
Czudec nie posiada uchwalonego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru objętego zamówieniem. Obszar opracowania nie leży w strefie ochrony wód, krajobrazu chronionego, parku krajobrazowego, obszaru Natura 2000; Projektowana sieć kanalizacji deszczowej nie będzie przebiegać przez tereny zamknięte (tereny PKP).
Uzyskanie stosownych map należy do obowiązków Projektanta.
Dokumentacja zawierająca koncepcję przebiegu kanalizacji deszczowej wraz z przewidywanymi przyłączami będzie uznana za wykonaną, gdy Gmina uzyska zgody na przedstawioną lokalizację powyższej inwestycji wszystkich właścicieli nieruchomości objętych tym projektem.
4) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5) Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 6 grudnia 2019 r.
6) Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2019-10-10, do godz. 12:00
w siedzibie Zamawiającego
Gmina Czudec
ul. Starowiejska 6
38-120 Czudec
Pokój nr 5
7) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Lp |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
Szczegółowy opis, wzór |
Uwagi, objaśnienia |
1 |
Cena |
100% |
P = (Cmin : C) x 100 |
Cmin – cena najmniejsza C – cena badana P – ilość punktów |
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
9) Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl
10) Obowiązek informacyjny wynikający z RODO
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach zamówienia publicznego jest Zamawiający, tj. Gmina Czudec z siedzibą przy ul. Starowiejskiej 6, 38-120 Czudec, w której imieniu obowiązki Administratora wykonuje Wójt Gminy Czudec.
- Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Czudec za pomocą adresu: daneosobowe@czudec.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie Czudec w związku z udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez Gminę trybie postępowania;
- W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r., poz. 2077).
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Gminy w Czudcu przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Czudec.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają bezpośrednio z tej ustawy.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
- przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy w Czudcu. Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
- W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
- Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
11) Osoba upoważniona do kontaktów:
Alicja Drozd – kierownik Referatu Ochrony Środowiska
tel.: (17) 71 72 149, fax: (17) 71 72 131
przetargi@czudec.pl
Pliki do pobtania:
_____________________________
Gmina Czudec