Ogłoszenia aktualne 

data publikacji: 06-09-2022 | 09:35data ostatniej modyfikacji: 06-09-2022 | 09:35Wytworzył: Anna PająkWprowadził: Anna Pająk
Modernizacja dróg rolniczych w miejscowościach: Babica, Czudec i Nowa Wieś 06 września 2022

ZP.271.2.10.2022

Czudec, 2022-09-06

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

Nazwa zamówienia: „Modernizacja dróg rolniczych w miejscowościach: Babica, Czudec i Nowa Wieś”

 

1) Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Czudec

ul. Starowiejska 6

38-120 Czudec

www.bip.czudec.pl

przetargi@czudec.pl

2) Określenie trybu zamówienia:

Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).

3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Roboty modernizacyjne na 3 odcinkach dróg rolniczych:

  1. Modernizacja drogi rolniczej na działce o nr ewid. 318/1 w miejscowości Babica, l = 175 mb.
  2. Modernizacja drogi rolniczej na działkach o nr ewid. 33 i 35/1 w miejscowości Czudec, l = 245 mb.
  3. Modernizacja drogi rolniczej na działce o nr ewid. 878 w miejscowości Nowa Wieś, l = 540 mb.

Szczegółowy zakres robót został zawarty w „Przedmiarach robót”, które stanowią załącznik do ogłoszenia.

4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

5) Termin wykonania zadania: do 21 października 2022 r.

6) Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawcę, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – stosowne oświadczenie zawarte jest w formularzu ofertowym.

7) Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2022-09-12 do godz. 12:00

w siedzibie Zamawiającego

Gmina Czudec

ul. Starowiejska 6

38-120 Czudec

pokój nr 5

8) Kryteria oceny ofert:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga kryterium

Szczegółowy opis, wzór

Uwagi, objaśnienia

1

Cena

100%

P = (Cmin : C) x 100

Cmin – cena najmniejsza

C – cena badana

P – ilość punktów

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.

9) Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl

10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

11) Osoba upoważniona do kontaktów:

Andrzej Jastrzębski – inspektor ds. komunikacji

tel.: (17) 71 72 155

12) Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO

Kto wykorzystuje dane: Wójt Gminy Czudec. Kontakt: ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec; e-mail: ugczudec@czudec.pl, tel. +48 17 717 21 00. Pytania, wnioski, inspektor ochrony danych: daneosobowe@czudec.pl. Cel wykorzystania: prowadzenie postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego o wartości do 130 000 zł; składanie zapytań ofertowych; prowadzenie korespondencji; dokumentowanie przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; weryfikowanie wiarygodności biznesowej wykonawców; zawieranie i wykonywanie umów o realizację zamówienia publicznego; prowadzenie rachunkowości, zarządzanie roszczeniami; wykonywanie czynności kancelaryjnych. Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Polityka prywatności: https://www.czudec.pl zakładka „RODO” oraz https://bip.czudec.pl zakładka „Ochrona danych osobowych (RODO)”.

Prawo do sprzeciwu: Prawo do sprzeciwu przysługuje w stosunku do danych osobowych, wykorzystywanych do prowadzenia postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego, zarządzania roszczeniami oraz do wykonywania czynności kancelaryjnych. Z prawa do sprzeciwu można skorzystać w dowolnym momencie. Uznanie sprzeciwu skutkuje usunięciem danych osobowych, wykorzystywanych w danym postępowaniu. Sprzeciw uwzględnimy tylko w wyjątkowych przypadkach, z uwagi na Państwa szczególną sytuację. Proszę uzasadnić sprzeciw, aby zwiększyć szanse na jego uwzględnienie. Uzasadniając sprzeciw proszę dokładnie opisać na czym polega szczególny charakter sytuacji, w której się Państwo znajdujecie. Należy wyjaśnić czym różni się Państwa sytuacja od sytuacji innych osób, których dane wykorzystujemy w tych samych celach.

 

Pliki do pobrania:

zał. nr 1 Formularz ofertowy

zał. nr 2 Przedmiary robót

 

_____________________________

Gmina Czudec

Liczba odwiedzin: 339428