Ogłoszenia aktualne 

data publikacji: 26-11-2024 | 13:00data ostatniej modyfikacji: 26-11-2024 | 13:00Wytworzył: Anna PająkWprowadził: Anna Pająk
Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Czudec w 2025 roku 26 listopada 2024

ZP.271.2.13.2024

Czudec, 2024-11-26

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

Nazwa zamówienia: „Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Czudec w 2025 roku”

 

1) Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Czudec

ul. Starowiejska 6

38-120 Czudec

www.bip.czudec.pl

przetargi@czudec.pl

poniedziałek: od 8:00 do 16:00, wtorek – piątek: od 7:00 do 15:00

2) Określenie trybu zamówienia:

Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).

3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Czudec. Szczegółowy zakres:

  1. Utrzymanie czystości na przystankach i zatokach autobusowych:

a) opróżnianie koszy 2 razy w tygodniu, w poniedziałek i piątek do godz. 15:00.

Jeżeli w tym dniu przypada dzień ustawowo wolny od pracy to zadanie należy wykonać następnego dnia powszedniego.

Wykonawca usługi jest zobowiązany do wykonania dokumentacji fotograficznej poświadczającej opróżnienie koszy poprzez zrobienie zdjęcia przed i po wykonaniu zadania. W każdej miejscowości należy wykonać zdjęcie co najmniej 1 kosza podczas każdego objazdu. Zdjęcia należy przesłać do Zamawiającego na adres e-mail lub telefonicznie MMS-em;

b) zamiatanie, zbieranie śmieci, koszenie traw wg potrzeb;

c) mycie przeszklonych wiat przystankowych (42 szt.) – 8 razy w roku każda wiata (marzec-październik, raz w miesiącu do 15 dnia każdego miesiąca) oraz w razie potrzeby. Każde mycie należy udokumentować fotograficznie, a fakt wykonania mycia wiaty należy zgłosić Zamawiającemu;

d) usuwanie naklejek i napisów z wiat przystankowych oraz w obrębie infrastruktury Rynku środkami własnymi Wykonawcy (rozpuszczalniki, skrobaki, szmatki) – niezwłocznie po zgłoszeniu zniszczeń: 

e) zgłaszanie uszkodzeń wiat przystankowych;

f) sprzątanie stłuczonego szkła powstałego w wyniku uszkodzenia wiaty;

g) czyszczenie dachu wiat przystankowych wraz z orynnowaniem – raz na kwartał po uzgodnieniu z Zamawiającym.

  1. Opróżnianie koszy na śmieci – ul. Rynek, ul. Jasielska, ul. Rzeszowska w Czudcu, przy Urzędzie Gminy oraz na parkingu przy ul. Kościelnej – codziennie rano do godz. 7:00.
  2. Opróżnianie pozostałych koszy (także betonowych) zgłoszonych przez Zamawiającego na terenie gminy oraz utrzymanie czystości wokół nich – 2 razy w tygodniu (koszenie traw wg potrzeby).

Liczba koszy może ulec zmianie w czasie trwania umowy. Lokalizacja dodatkowych koszy zostanie niezwłocznie przekazana Wykonawcy po ich zamontowaniu.

  1. Utrzymanie czystości na Rynku w Czudcu, parkingu przy ul. Kościelnej w Czudcu, terenie przy Centrum Bezpieczeństwa, Kultury i Integracji Społecznej w Czudcu oraz wokół budynku Urzędu Gminy i budynku przy ul. Starowiejskiej 1 (GOPS) – codziennie do godz. 15:00.
  2. Utrzymanie czystości fontanny zlokalizowanej na Rynku.
  3. Utrzymanie zieleni, pielęgnacja rabatek i plewienie krat wokół drzew na terenie Rynku w Czudcu, Centrum Bezpieczeństwa, Kultury i Integracji Społecznej w Czudcu, wokół budynku Urzędu Gminy i wzdłuż ulicy Starowiejskiej (dojście do Urzędu Gminy od ulicy Jasielskiej):
  1. koszenie trawy – 1 raz w tygodniu;
  2. przycinanie krzewów i plewienie chwastów – raz na miesiąc w okresie wiosennym i letnim;
  3. podlewanie roślin w donicach – w miarę potrzeb, a w okresie letnim codziennie;
  4. obcinanie gałęzi krzewów wystających na chodnik – w miarę potrzeb;
  5. czyszczenie i odchwaszczanie chodników – raz w miesiącu w okresie wiosennym i letnim;
  6. sprzątanie liści – w miarę potrzeby.
  1. Koszenie trawy pomiędzy drogą, a budynkami na Górnym Podcieniu Rynku.
  2. Utrzymanie czystości na targowicy – 1 raz w tygodniu (środa) po zakończeniu handlu do godz. 13:00.
  3. Naprawa i malowanie koszy na śmieci wg potrzeb.
  4. Malowanie przystanków 1 raz w roku – dotyczy wiat przystankowych murowanych – 2 szt. po uzgodnieniu kolorów z Zamawiającym.
  5. Utrzymanie porządku w „spocznikach” przy ścieżkach rowerowych, 2 razy w tygodniu – poniedziałek i piątek oraz każdorazowo w razie potrzeby (sprzątanie, wymiana worków na śmieci), natomiast koszenie trawy w miesiącach marzec – październik raz na dwa tygodnie.
  6. W okresie zimy odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów na terenie Rynku w Czudcu, wokół budynku Urzędu Gminy, budynku przy ul. Starowiejskiej 1 (GOPS) i wzdłuż ul. Starowiejskiej (dojście do Urzędu Gminy od ulicy Jasielskiej) oraz zejścia z chodników na przejście dla pieszych (2 przejścia: Rynek i koło sklepu GS) – codziennie do godziny 7:00 oraz każdorazowo w razie potrzeby.
  7. Przygotowanie odpadów zebranych podczas prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Gminy Czudec do odbioru. Zamawiający zapewnia worki na odpady wraz z kodami.
  8. Utrzymanie czystości przy pomniku Jana Pawła II – usuwanie wypalonych wkładów w zniczach oraz dekorowanie pomnika kwiatami przed uroczystościami i świętami (koszt zakupu kwiatów ponosi Zamawiający).
  9. Obsługa i utrzymanie czystości w wolnostojącej toalecie publicznej zlokalizowanej na terenie zajezdni autobusowej w Czudcu – Rynek (środki czystości zapewnia Zamawiający) – codziennie do godz. 07:00. Dodatkowo raz w miesiącu gruntowna dezynfekcja.
  10. Utrzymanie czystości, opróżnianie koszy na boisku sportowym przy Szkole Podstawowej w Czudcu oraz w Nowej Wsi – dwa razy w tygodniu w poniedziałek i w piątek.
  11. Koszenie trawy na rondzie przy skrzyżowaniu ulic Konopnickiej i Przemysłowej – 1 raz w tygodniu, w okresie wiosennym i letnim.
  12. Utrzymanie czystości na zajezdni, parkingu i terenie wokół przystanku przy skrzyżowaniu ulic Strumykowej i Jasielskiej, dz. nr 1168/2 – 1 raz w tygodniu.
  13. Utrzymanie czystości oraz koszenie trawy w okresie wiosennym i letnim na parkingu przy ul. Kolejowej, dz. nr 479/12 – 1 raz w tygodniu.
  14. Utrzymanie czystości na parkingu w Babicy, obok szkoły, dz. nr 1232 – 1 raz w tygodniu.
  15. Utrzymanie czystości na parkingu obok stacji PKP w Zaborowie, dz. nr 593/3 – 1 raz w tygodniu.

4) Termin wykonania zamówienia:

Od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.

5) Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawcę, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – stosowne oświadczenie zawarte jest w formularzu ofertowym.

6) Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2024-12-04

Oferta może zostać przesłana w poniższy sposób:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@czudec.pl,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec,
  • złożona osobiście w: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec.

7) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

  1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga kryterium

Szczegółowy opis, wzór

Uwagi, objaśnienia

1

Cena

100%

P = (Cmin : C) x 100

Cmin – cena najmniejsza

C – cena badana

P – ilość punktów

  1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.
  2. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.
  3. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).
  4. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.

8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

9) Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl

10) Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO

Kto wykorzystuje dane: Wójt Gminy Czudec. Kontakt: ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec; e-mail: ugczudec@czudec.pl, tel. +48 17 717 21 00. Pytania, wnioski, inspektor ochrony danych: daneosobowe@czudec.pl. Cel wykorzystania: prowadzenie postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego o wartości do 130 000 zł; składanie zapytań ofertowych; prowadzenie korespondencji; dokumentowanie przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; weryfikowanie wiarygodności biznesowej wykonawców; zawieranie i wykonywanie umów o realizację zamówienia publicznego; prowadzenie rachunkowości, zarządzanie roszczeniami; wykonywanie czynności kancelaryjnych. Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Polityka prywatności: https://www.czudec.pl zakładka „RODO” oraz https://bip.czudec.pl zakładka „Ochrona danych osobowych (RODO)”.

Prawo do sprzeciwu: Prawo do sprzeciwu przysługuje w stosunku do danych osobowych, wykorzystywanych do prowadzenia postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego, zarządzania roszczeniami oraz do wykonywania czynności kancelaryjnych. Z prawa do sprzeciwu można skorzystać w dowolnym momencie. Uznanie sprzeciwu skutkuje usunięciem danych osobowych, wykorzystywanych w danym postępowaniu. Sprzeciw uwzględnimy tylko w wyjątkowych przypadkach, z uwagi na Państwa szczególną sytuację. Proszę uzasadnić sprzeciw, aby zwiększyć szanse na jego uwzględnienie. Uzasadniając sprzeciw proszę dokładnie opisać na czym polega szczególny charakter sytuacji, w której się Państwo znajdujecie. Należy wyjaśnić czym różni się Państwa sytuacja od sytuacji innych osób, których dane wykorzystujemy w tych samych celach.

11) Osoba upoważniona do kontaktów:

Renata Noga – inspektor ds. gospodarki odpadami

tel.: 17 71 72 148

e-mail: przetargi@czudec.pl

 

Pliki do pobrania:

Formularz ofertowy

 

_____________________________

Gmina Czudec

 

Liczba odwiedzin: 339893