Ogłoszenia aktualne
ZP.271.2.14.2024
Czudec, 2024-12-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Nazwa zamówienia: „Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Czudcu w 2025 roku”
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Czudec
ul. Starowiejska 6
38-120 Czudec
www.bip.czudec.pl
przetargi@czudec.pl
poniedziałek: od 8:00 do 16:00, wtorek – piątek: od 7:00 do 15:00
2. Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1320 ze zm.).
3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Czudec – szczegółowy zakres dostawy został zawarty w załączniku nr 2.
4. Termin wykonania zamówienia:
Od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
5. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawcę, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – stosowne oświadczenie zawarte jest w formularzu ofertowym.
6. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2024-12-10
Oferta może zostać przesłana w poniższy sposób:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@czudec.pl,
- za pośrednictwem poczty na adres: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec,
- złożona osobiście w: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1) Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
Szczegółowy opis, wzór |
Uwagi, objaśnienia |
1 |
Cena |
100% |
P = (Cmin : C) x 100 |
Cmin – cena najmniejsza C – cena badana P – ilość punktów |
2) Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.
3) Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.
4) Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).
5) Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
9. Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl
10. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
Kto wykorzystuje dane: Wójt Gminy Czudec. Kontakt: ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec; e-mail: ugczudec@czudec.pl, tel. +48 17 717 21 00. Pytania, wnioski, inspektor ochrony danych: daneosobowe@czudec.pl. Cel wykorzystania: prowadzenie postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego o wartości do 130 000 zł; składanie zapytań ofertowych; prowadzenie korespondencji; dokumentowanie przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; weryfikowanie wiarygodności biznesowej wykonawców; zawieranie i wykonywanie umów o realizację zamówienia publicznego; prowadzenie rachunkowości, zarządzanie roszczeniami; wykonywanie czynności kancelaryjnych. Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Polityka prywatności: https://www.czudec.pl zakładka „RODO” oraz https://bip.czudec.pl zakładka „Ochrona danych osobowych (RODO)”.
Prawo do sprzeciwu: Prawo do sprzeciwu przysługuje w stosunku do danych osobowych, wykorzystywanych do prowadzenia postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego, zarządzania roszczeniami oraz do wykonywania czynności kancelaryjnych. Z prawa do sprzeciwu można skorzystać w dowolnym momencie. Uznanie sprzeciwu skutkuje usunięciem danych osobowych, wykorzystywanych w danym postępowaniu. Sprzeciw uwzględnimy tylko w wyjątkowych przypadkach, z uwagi na Państwa szczególną sytuację. Proszę uzasadnić sprzeciw, aby zwiększyć szanse na jego uwzględnienie. Uzasadniając sprzeciw proszę dokładnie opisać na czym polega szczególny charakter sytuacji, w której się Państwo znajdujecie. Należy wyjaśnić czym różni się Państwa sytuacja od sytuacji innych osób, których dane wykorzystujemy w tych samych celach.
11. Osoba upoważniona do kontaktów:
Izabela Kania
tel.: 17 71 72 100
e-mail: przetargi@czudec.pl
Pliki do pobrania:
zał. nr 2 Zestawienie cenowe materiałów biurowych
_____________________________
Gmina Czudec