Ogłoszenia aktualne
ZP.271.2.1.2025
Czudec, 2025-03-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Nazwa zamówienia: „Dostawa wraz z wbudowaniem kruszywa w drogi gminne w 2025 roku”
1.Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Czudec
ul. Starowiejska 6
38-120 Czudec
www.bip.czudec.pl
przetargi@czudec.pl
2.Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
3.Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania są 3 zadania o łącznym zakresie prac: dostawa i wbudowanie kruszywa w drogi na terenie Gminy Czudec.
Zadanie nr 1:
Mieszanka kruszywa łamanego 0 – 63 mm: do 200 m3
Zadanie nr 2:
Mieszanka kruszywa łamanego 0 – 31,5 mm: do 400 m3
Zadanie nr 3:
Łupek kamienny, opcjonalnie gruz kruszony betonowo - ceglany frakcja 0 – 63 mm: do 200 m3
Szczegółowy zakres:
Transport oraz ręczne wbudowanie kruszywa w drogi gminne wskazane przez Zamawiającego.
4.Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.
5.Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji dostaw o łącznej wartości minimum 40 000 zł brutto, polegających na transporcie oraz ręcznym wbudowaniu kruszywa, w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert, przy czym wartość pojedynczej dostawy nie może być mniejsza niż 10 000 zł brutto.
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć wypełniony załącznik nr 3 wraz z referencjami.
6.Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 r.
7.Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawcę, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – stosowne oświadczenie zawarte jest w formularzu ofertowym.
8.Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2025-03-11, do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego
Gmina Czudec
ul. Starowiejska 6
38-120 Czudec
Pokój nr 10
9.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Cena – 100%
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.
10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
11.Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl
12. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
Kto wykorzystuje dane: Wójt Gminy Czudec. Kontakt: ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec; e-mail: ugczudec@czudec.pl, tel. +48 17 717 21 00. Pytania, wnioski, inspektor ochrony danych: daneosobowe@czudec.pl. Cel wykorzystania: prowadzenie postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego o wartości do 130 000 zł; składanie zapytań ofertowych; prowadzenie korespondencji; dokumentowanie przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; weryfikowanie wiarygodności biznesowej wykonawców; zawieranie i wykonywanie umów o realizację zamówienia publicznego; prowadzenie rachunkowości, zarządzanie roszczeniami; wykonywanie czynności kancelaryjnych. Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Polityka prywatności: https://www.czudec.pl zakładka „RODO” oraz https://bip.czudec.pl zakładka „Ochrona danych osobowych (RODO)”.
Prawo do sprzeciwu: Prawo do sprzeciwu przysługuje w stosunku do danych osobowych, wykorzystywanych do prowadzenia postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego, zarządzania roszczeniami oraz do wykonywania czynności kancelaryjnych. Z prawa do sprzeciwu można skorzystać w dowolnym momencie. Uznanie sprzeciwu skutkuje usunięciem danych osobowych, wykorzystywanych w danym postępowaniu. Sprzeciw uwzględnimy tylko w wyjątkowych przypadkach, z uwagi na Państwa szczególną sytuację. Proszę uzasadnić sprzeciw, aby zwiększyć szanse na jego uwzględnienie. Uzasadniając sprzeciw proszę dokładnie opisać na czym polega szczególny charakter sytuacji, w której się Państwo znajdujecie. Należy wyjaśnić czym różni się Państwa sytuacja od sytuacji innych osób, których dane wykorzystujemy w tych samych celach.
13.Osoba upoważniona do kontaktów:
Andrzej Jastrzębski – inspektor ds. komunikacji
tel.: (17) 71 72 155
przetargi@czudec.pl
Pliki do pobrania:
zał. nr 3 Wykaz wykonanych dostaw
_____________________________
Gmina Czudec