Rejestr zmian 

Treść archiwalna z dnia: 2022-01-27 09:25:14Przetargi / Procedury poniżej 130 000 PLN / Ogłoszenia aktualneOpracowanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publi w 2022 r - 2021-11-29

ZP.271.2.17.2021

Czudec, 2021-11-29

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

Nazwa zamówienia: „Opracowanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego na terenie Gminy Czudec w 2022 roku”

 

1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Czudec

ul. Starowiejska 6

38-120 Czudec

www.bip.czudec.pl

przetargi@czudec.pl

poniedziałek: od 8:00 do 16:00, wtorek – piątek: od 7:00 do 15:00

2. Określenie trybu zamówienia:

Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.).

3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy (ok. 200/rok) i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (ok. 40/rok) oraz przygotowywanie opinii urbanistycznych dotyczących zmiany ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą stosowania do obowiązujących w tym zakresie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 741 ze zm.) na terenie Gminy Czudec. Dokumenty winny być wykonane w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej.

Zobowiązuje się wykonawcę do udokumentowania wizji lokalnych na terenach objętych decyzjami (np. dokumentacja fotograficzna).

4. Warunki udziału w postępowaniu:

1) wykazanie co najmniej dwóch wykonanych usług w przedmiocie sporządzania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy wraz z analizą oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego w ilości min. 150 sztuk każda z usług, stosownie, do obowiązujących w tym czasie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert z podaniem przedmiotu umowy i podmiotu na rzecz których usługi były świadczone wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje) – należy załączyć do oferty;

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówieni tj. osoba posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub jest wpisana na listę architektów lub co najmniej jedna osoba w zespole posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub jest wpisana na listę architektów, zgodnie z art. 60 ust. 4 Ustawy (o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym). Odpowiedni dokument należy załączyć do oferty.

5. Termin wykonania zamówienia:

Od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.

6. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2021-12-06 do godz. 12:00

Oferta może zostać przesłana w poniższy sposób:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@czudec.pl,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec,
  • złożona osobiście w: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec.

7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

1) Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga kryterium

Szczegółowy opis, wzór

Uwagi, objaśnienia

1

Cena

100%

P = (Cmin : C) x 100

Cmin – cena najmniejsza

C – cena badana

P – ilość punktów

2) Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.

3) Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.

4) Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).

5) Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

9. Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl

10. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO

INFORMACJA O ZASADACH PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ W ART. 2 UST. 1 PKT 1

TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA

Gmina Czudec z siedzibą przy ul. Starowiejskiej 6, 38-120 Czudec. Numer telefonu: (17) 717-21-00, adres email: ugczudec@czudec.pl

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Imię i nazwisko: Daniel Panek, adres email: daneosobowe@czudec.pl

CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWY PRAWNE

Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO  w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1.

ODBIORCY DANYCH

Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. Ponadto dane publikowane będą na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Administratora.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu przetwarzania, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

PRAWA PODMIOTÓW DANYCH

Na warunkach Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych podmiotom danych przysługują następujące prawa:

  • dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO);
  • do sprostowania danych (art. 16. RODO);
  • do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO);
  • prawo do niepodlegania procesom zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania (art. 22 RODO).

W przypadku, gdy realizacja prawa dostępu do danych wymagałaby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani nie może naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników. Skorzystanie z prawa do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub ze względu na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Podmiotom danych nie przysługują następujące prawa:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Podmiotom danych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim ich zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

Polskim organem nadzoru jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą pod adresem 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, adres email: kancelaria@uodo.gov.pl.

ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe pochodzą z ofert złożonych w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz z przedłożonych, na żądanie zamawiającego, oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania.

INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla  przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.

INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI ORAZ PROFILOWANIU

Państwa dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

11. Osoba upoważniona do kontaktów:

Anna Ziobro - Myśliwiec – inspektor ds. budownictwa

tel.: 17 71 72 147

e-mail: przetargi@czudec.pl

 

Pliki do pobrania:

zał. nr 1 Formularz ofertowy

zał. nr 2 Wykaz wykonanych usług

 

 

_____________________________

Gmina Czudec

 

Liczba odwiedzin: 358470