Rejestr zmian 

Treść archiwalna z dnia: 2022-01-27 09:29:29Przetargi / Procedury poniżej 130 000 PLN / Ogłoszenia aktualneWykonanie projektów 12 odcinków oświetlenia na terenie Gminy Czudec - 2020-12-15

ZP.271.2.27.2020

Czudec, 2020-12-15

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

Nazwa zamówienia: „Wykonanie projektów 12 odcinków oświetlenia na terenie Gminy Czudec”

1) Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Czudec

ul. Starowiejska 6

38-120 Czudec

www.bip.czudec.pl

przetargi@czudec.pl

2) Określenie trybu zamówienia:

Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) określonego w art. 4 pkt. 8.

3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

  • wykonanie projektu 12 odcinków oświetlenia na terenie Gminy Czudec.

Szczegółowy zakres zamówienia określa zał. nr 3.  

2. Wykonawca w ramach wykonania umowy zobowiązuje się do:

  • uzyskania warunków technicznych do projektowania od zarządcy sieci, dokumentacja techniczna winna posiadać wszelkie niezbędne uzgodnienia, nie uznaje się uzgodnień z uwagami,
  • przygotowania kompletu materiałów do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli wymagane),
  • przygotowania kompletu materiałów do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, łącznie z uzyskaniem zgód w formie umowy cywilno - prawnej z właścicielami działek zajętych pod planowaną inwestycję,
  • przygotowania dokumentacji geotechnicznej zgodnie z dyspozycją § 7 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 r. poz. 463), zaś w przypadku lokalizacji projektowanych obiektów w obszarze osuwiskowym, również wykonać dokumentację geologiczno-inżynierską, opracowaną zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1064), (jeżeli wymagane),
  • wykonania map do celów projektowych,
  • uzyskania w imieniu zamawiającego dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych (pozwolenia na budowę/zgłoszenia),
  • opracowania projektu budowlano – wykonawczego obejmującego część opisową i rysunkową,
  • opracowania operatu wodnoprawnego oraz uzyskania decyzji wodnoprawnej (jeżeli wymagane),
  • wykonania przedmiaru robót w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129),
  • wykonania kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) oraz zgodnie z art. 33 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej,
  • opracowania Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) i zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, a w szczególności wymagań w odniesieniu do właściwości materiałów, sposobu wykonania robót, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej,
  • Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z zamawiającym rozwiązań projektowych w tym materiałowych i technologicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych.

3. Wymagania, które musi spełniać zamawiana dokumentacja:

  • projekt należy opracować jako jedną całość dla każdego odcinka, zawierającą wszystkie niezbędne uzgodnienia, dokumenty, operaty;
  • dokumentacja projektowa zostanie wykonana w 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formacie PDF i dxf;
  • przedmiary robót, kosztorysy inwestorskiego, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wykonać w 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formacie PDF i ath.

4. Wykonanie opracowania wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub dokonania skutecznego zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych powinno nastąpić do dnia 17 grudnia 2021 r.

4) Termin wykonania zamówienia: 2021-12-17

5) Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2020-12-21 do godz. 15:00

w siedzibie Zamawiającego

Gmina Czudec

ul. Starowiejska 6

38-120 Czudec

Pokój nr 5

6) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Lp

Nazwa kryterium

Waga kryterium

Szczegółowy opis, wzór

Uwagi, objaśnienia

1

Cena

100%

P = (Cmin : C) x 100

Cmin – cena najmniejsza

C – cena badana

P – ilość punktów

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.

7) Wyniki zostaną zamieszczone na stronie internetowej www.bip.czudec.pl

8) Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO

INFORMACJA O ZASADACH PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PONIŻEJ 30 000 EURO

TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA

Gmina Czudec z siedzibą przy ul. Starowiejskiej 6, 38-120 Czudec. Numer telefonu: (17) 717-21-00, adres email: ugczudec@czudec.pl

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Imię i nazwisko: Daniel Panek, adres email: daneosobowe@czudec.pl

CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWY PRAWNE

Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO  w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

ODBIORCY DANYCH

Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. Ponadto dane publikowane będą na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Administratora.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu przetwarzania, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

PRAWA PODMIOTÓW DANYCH

Na warunkach Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych podmiotom danych przysługują następujące prawa:

  • dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO);
  • do sprostowania danych (art. 16. RODO);
  • do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO);
  • prawo do niepodlegania procesom zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania (art. 22 RODO).

W przypadku, gdy realizacja prawa dostępu do danych wymagałaby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani nie może naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników. Skorzystanie z prawa do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub ze względu na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Podmiotom danych nie przysługują następujące prawa:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Podmiotom danych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim ich zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

Polskim organem nadzoru jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą pod adresem 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, adres email: kancelaria@uodo.gov.pl.

ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe pochodzą z ofert złożonych w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz z przedłożonych, na żądanie zamawiającego, oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania.

INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla  przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.

INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI ORAZ PROFILOWANIU

Państwa dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

9) Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zamówienia jest:

Piotr Piękoś – kierownik referatu inwestycji           

tel. 17 71 72 155, fax. 17 71 72 131           

 

 

Pliki do pobrania:

zał. nr 1 Formularz ofertowy

zał. nr 2 Oswiadczenie o spełnianiu warunków

zał. nr 3 Zakresy na wykonanie projektów

zał. nr 4 Projekt umowy

 

 

____________________________

Gmina Czudec

Liczba odwiedzin: 358470