Rejestr zmian
ZP.271.2.24.2020
Czudec, 2020-12-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Nazwa zamówienia: „Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Czudcu w 2021 roku"
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Czudec
ul. Starowiejska 6
38-120 Czudec
www.bip.czudec.pl
przetargi@czudec.pl
poniedziałek: od 8:00 do 16:00, wtorek – piątek: od 7:00 do 15:00
2) Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)
3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Czudec – szczegółowy zakres dostawy został zawarty w załączniku nr 2.
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5) Termin wykonania zamówienia:
Od 2 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
6) Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2020-12-08 do godziny 12:00
Oferta może zostać przesłana w poniższy sposób:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@czudec.pl,
- za pośrednictwem poczty na adres: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec,
- złożona osobiście w: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec.
7) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
Szczegółowy opis, wzór |
Uwagi, objaśnienia |
1 |
Cena |
100% |
P = (Cmin : C) x 100 |
Cmin – cena najmniejsza C – cena badana P – ilość punktów |
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
9) Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl
10) Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
INFORMACJA O ZASADACH PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PONIŻEJ 30 000 EURO |
|
TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA |
Gmina Czudec z siedzibą przy ul. Starowiejskiej 6, 38-120 Czudec. Numer telefonu: (17) 717-21-00, adres email: ugczudec@czudec.pl |
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH |
Imię i nazwisko: Daniel Panek, adres email: daneosobowe@czudec.pl |
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWY PRAWNE |
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro. |
ODBIORCY DANYCH |
Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. Ponadto dane publikowane będą na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Administratora. |
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH |
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu przetwarzania, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. |
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH |
Na warunkach Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych podmiotom danych przysługują następujące prawa:
W przypadku, gdy realizacja prawa dostępu do danych wymagałaby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani nie może naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników. Skorzystanie z prawa do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub ze względu na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Podmiotom danych nie przysługują następujące prawa:
|
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO |
Podmiotom danych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim ich zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. Polskim organem nadzoru jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą pod adresem 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, adres email: kancelaria@uodo.gov.pl. |
ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH |
Dane osobowe pochodzą z ofert złożonych w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz z przedłożonych, na żądanie zamawiającego, oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania. |
INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH |
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy. |
INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI ORAZ PROFILOWANIU |
Państwa dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania. |
11) Osoba upoważniona do kontaktów:
Anna Dulińska
tel.: 17 71 72 100
przetargi@czudec.pl
Pliki do pobrania:
zał. nr 2 Zestawienie cenowe materiałów biurowych
_____________________________
Gmina Czudec