Rejestr zmian 

Treść archiwalna z dnia: 2022-01-27 09:30:13Przetargi / Procedury poniżej 130 000 PLN / Ogłoszenia aktualneDostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Czudcu w 2021 roku - 2020-12-01

ZP.271.2.24.2020

Czudec, 2020-12-01

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

Nazwa zamówienia: „Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Czudcu w 2021 roku"

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Czudec

ul. Starowiejska 6

38-120 Czudec

www.bip.czudec.pl

przetargi@czudec.pl

poniedziałek: od 8:00 do 16:00, wtorek – piątek: od 7:00 do 15:00 

2) Określenie trybu zamówienia:

Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)

3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Czudec – szczegółowy zakres dostawy został zawarty w załączniku nr 2.

4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

5) Termin wykonania zamówienia:

Od 2 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.

6) Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2020-12-08 do godziny 12:00

Oferta może zostać przesłana w poniższy sposób:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@czudec.pl,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec,
  • złożona osobiście w: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec.

7) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga kryterium

Szczegółowy opis, wzór

Uwagi, objaśnienia

1

Cena

100%

P = (Cmin : C) x 100

Cmin – cena najmniejsza

C – cena badana

P – ilość punktów

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.

8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

9) Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl

10) Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO

INFORMACJA O ZASADACH PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PONIŻEJ 30 000 EURO

TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA

Gmina Czudec z siedzibą przy ul. Starowiejskiej 6, 38-120 Czudec. Numer telefonu: (17) 717-21-00, adres email: ugczudec@czudec.pl

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Imię i nazwisko: Daniel Panek, adres email: daneosobowe@czudec.pl

CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWY PRAWNE

Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO  w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

ODBIORCY DANYCH

Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. Ponadto dane publikowane będą na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Administratora.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu przetwarzania, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

PRAWA PODMIOTÓW DANYCH

Na warunkach Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych podmiotom danych przysługują następujące prawa:

  • dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO);
  • do sprostowania danych (art. 16. RODO);
  • do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO);
  • prawo do niepodlegania procesom zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania (art. 22 RODO).

W przypadku, gdy realizacja prawa dostępu do danych wymagałaby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani nie może naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników. Skorzystanie z prawa do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub ze względu na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Podmiotom danych nie przysługują następujące prawa:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Podmiotom danych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim ich zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

Polskim organem nadzoru jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą pod adresem 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, adres email: kancelaria@uodo.gov.pl.

ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe pochodzą z ofert złożonych w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz z przedłożonych, na żądanie zamawiającego, oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania.

INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla  przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.

INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI ORAZ PROFILOWANIU

Państwa dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

11) Osoba upoważniona do kontaktów:

Anna Dulińska

tel.: 17 71 72 100  

przetargi@czudec.pl

 

Pliki do pobrania:

zał. nr 1 Formularz ofertowy

zał. nr 2 Zestawienie cenowe materiałów biurowych

 

 

_____________________________

Gmina Czudec

Liczba odwiedzin: 353280