Przetargi aktualne 

data publikacji: 03-09-2009 | 15:24data ostatniej modyfikacji: 03-09-2009 | 15:24Wprowadził: Anna Pająk
Roboty remontowe w budynku "Starej Gminy" w Czudcu 03 września 2009

 

U.G.3410/15/2009

Czudec, 2009-09-03

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – robota budowlana

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: U.G.3410/15/2009. Nazwa zadania:  "Roboty remontowe w budynku "Starej Gminy" w Czudcu"

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm) Gmina Czudec zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Czudec

ul. Starowiejska 6

38-120 Czudec

www.bip.czudec.pl

przetargi@czudec.pl

Od 7:00  do 15:00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.bip.czudec.pl

 

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w Urzędzie Gminy Czudec, pok. nr 14. Uzyskanie SIWZ jest nie odpłatne.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest remont budynku "Starej Gminy" przy ul. Rynek w Czudcu, polegający na:

- Remont elewacji budynku

- Remont pokrycia dachowego

- Remont nawierzchni chodnika z wykonaniem podjazdu dla niepełnosprawnych

- Remont wykładziny schodów zewnętrznych

- Remont ścian i sufitu korytarza wewnętrznego

- Malowanie pomieszczeń wewnętrznych

- Zmiana wewnętrznych przegród architektonicznych

 

Szczegółowy zakres prac został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

 

Wspólny Słownik Zamówień:  45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

30 listopada 2009r.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

 

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.

2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Nazwa kryterium

Waga

Cena

100%

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2009-09-24 do godz. 10:00

  w siedzibie zamawiającego

Gmina Czudec

ul. Starowiejska 6

38-120 Czudec

Pokój nr 5

 

 

Oznakowane oferty następujące: Przetarg nieograniczony na: "Roboty remontowe w budynku "Starej Gminy" w Czudcu"

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-09-24, o godz. 10:30

  w siedzibie zamawiającego

Gmina Czudec

ul. Starowiejska 6

38-120 Czudec

Pokój nr 16

                        

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-10-24

                          

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie zamierza się zawierać umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Nie zamierza się stosować aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 147373-2009 z dnia 2009-09-03

 

Pliki do pobrania:

Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia.rtf (61.15 Kb)

Zalaczniki_do_SIWZ.exe (207.39 Kb) 

 

 

 

____________________________________

Stanisław Gierlak - Wójt Gminy Czudec

 

Liczba odwiedzin: 358470