Przetargi aktualne
Czudec, 2010-04-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – robota budowlana
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: P.C. 3410/1/2010. Nazwa zadania: "Remont dachów kaplic bocznych Sanktuarium Matki Bożej Łaskawej Królowej Różańca Świętego w Czudcu "
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Gmina Czudec zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka
pw. Trójcy Świętej w Czudcu
Adres zamawiającego: ul. Kościelna 1
Kod Miejscowość: 38-120 Czudec
Telefon: 17 7172131
Faks: 17 7172131
Adres strony internetowej: www.bip.czudec.pl
Adres poczty elektronicznej: parafia@czudec.pl
Godziny urzędowania: Od 7:00 do 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.czudec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Kancelaria parafialna, Czudec, ul. Kościelna 1 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia dotyczy:
Remont dachów kaplic bocznych Sanktuarium Matki Bożej Łaskawej Królowej Różańca Świętego w Czudcu, które jest chronione na mocy ustawy o ochronie zabytków poprzez wpis do rejestru zabytków. Istniejąca więźba dachowa nad kopułami kaplic nie była remontowana od czasu budowy. Planowane prace zakładają maksymalne zachowanie zabytkowej konstrukcji drewnianej dachów i ich oryginalnego pokrycia.
Zestawienie planowanych robót budowlanych zostało zawarte w opisie technicznym - zał. nr 7 SIWZ
Szczegółowy zakres został zawarty w Przedmiarze robót zał. nr 5 SIWZ
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
2011-07-20
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
- wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- wykonanie przebudowy i remontu obiektu zabytkowego o wartości robót brutto nie mniejszej niż 500 tyś zł
- wykonanie remontu objętego nadzorem konserwatora zabytków, gdzie należało dokonać wymiany pokrycia dachu o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- wymagane jest udokumentowanie przez Wykonawcę dysponowaniem odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia min.:
- kierownik budowy posiadajacy uprawnienia do prowadzenia prac remontowych i budowlanych w obiektach zabytkowych, a także nadzorowania i kierowania w/w pracami
- co najmniej 4 cieśli, 2 dekarzy, 1 monter rusztowań i 1 operator piły spalinowej
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
- wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę obrotów w 3 ostatnich latach minimum 1,5 miliona złotych w każdym roku.
- wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - wymagana kwota ubezpieczenia - co najmniej 1 000 000 PLN.
- wymagane jest przedstawienie przez Wykonawcę informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN;
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
Szczegółowy opis, wzór |
Uwagi, objaśnienia |
1 |
Cena |
100% |
P = (Cmin : C) x 100 |
Cmin – cena najmniejsza C – cena badana P – ilość punktów |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-04-23 do godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego
Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Trójcy Świętej w Czudcu
ul. Kościelna 1
38-120 Czudec
Kancelaria parafialna
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-04-23, o godz. 10:30
w siedzibie zamawiającego
Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Trójcy Świętej w Czudcu
ul. Kościelna 1
38-120 Czudec
Kancelaria parafialna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie zamierza się zawierać umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie zamierza się stosować aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 98742-2010. Data zamieszczenia 2010-04-08
____________________________________
Antoni Kocoł - proboszcz