Przetargi aktualne 

data publikacji: 08-04-2010 | 15:58data ostatniej modyfikacji: 22-04-2010 | 14:35Wprowadził: Anna Pająk
Remont dachów kaplic bocznych Sanktuarium Matki Bożej Łaskawej Królowej Różańca Świętego w Czudcu 08 kwietnia 2010

Czudec, 2010-04-08

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – robota budowlana

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: P.C. 3410/1/2010. Nazwa zadania: "Remont dachów kaplic bocznych Sanktuarium Matki Bożej Łaskawej Królowej Różańca Świętego w Czudcu "

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Gmina Czudec zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego:  Parafia Rzymsko-Katolicka 
                                         pw. Trójcy Świętej w Czudcu

Adres zamawiającego:          ul. Kościelna 1

Kod Miejscowość:                  38-120 Czudec

Telefon:                                  17 7172131

Faks:                                      17 7172131

Adres strony internetowej:     www.bip.czudec.pl

Adres poczty elektronicznej: parafia@czudec.pl

Godziny urzędowania:           Od 7:00  do 15:00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.bip.czudec.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Kancelaria parafialna, Czudec, ul. Kościelna 1 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiot zamówienia dotyczy:

Remont dachów kaplic bocznych Sanktuarium Matki Bożej Łaskawej Królowej Różańca Świętego w Czudcu, które jest chronione na mocy ustawy o ochronie zabytków poprzez wpis do rejestru zabytków. Istniejąca więźba dachowa nad kopułami kaplic nie była remontowana od czasu budowy. Planowane prace zakładają maksymalne zachowanie zabytkowej konstrukcji drewnianej dachów i ich oryginalnego pokrycia.

Zestawienie planowanych robót budowlanych zostało zawarte w opisie technicznym - zał. nr 7 SIWZ

Szczegółowy zakres został zawarty w Przedmiarze robót zał. nr 5 SIWZ

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

2011-07-20

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

- działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

2)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

- wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

- wykonanie przebudowy i remontu obiektu zabytkowego o wartości robót brutto nie mniejszej niż 500 tyś zł

- wykonanie remontu objętego nadzorem konserwatora zabytków, gdzie należało dokonać wymiany pokrycia dachu o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

- wymagane jest udokumentowanie przez Wykonawcę  dysponowaniem odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia min.:

- kierownik budowy posiadajacy uprawnienia do prowadzenia prac remontowych i budowlanych w obiektach zabytkowych, a także nadzorowania i kierowania w/w pracami

- co najmniej 4 cieśli, 2 dekarzy, 1 monter rusztowań i 1 operator piły spalinowej

 4)  sytuacji ekonomicznej i finansowej,

- wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę obrotów w 3 ostatnich latach minimum 1,5 miliona złotych w każdym roku.

- wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - wymagana kwota ubezpieczenia - co najmniej 1 000 000 PLN.

- wymagane jest przedstawienie przez Wykonawcę informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN;

 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

 

6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1)   jest niezgodną z ustawą.

2)   jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3)   jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

4)   zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5)   została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

6)   zawiera błędy w obliczeniu ceny.

7)   wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

8)   jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

 

7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp

Nazwa kryterium

Waga kryterium

Szczegółowy opis, wzór

Uwagi, objaśnienia

1

Cena

100%

P = (Cmin : C) x 100

 

Cmin – cena najmniejsza

C – cena badana

P – ilość punktów

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2010-04-23 do godz. 10:00

w siedzibie zamawiającego

Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Trójcy Świętej w Czudcu

ul. Kościelna 1

38-120 Czudec

Kancelaria parafialna

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-04-23, o godz. 10:30

  w siedzibie zamawiającego

Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Trójcy Świętej w Czudcu

ul. Kościelna 1

38-120 Czudec

Kancelaria parafialna

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie zamierza się zawierać umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Nie zamierza się stosować aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 98742-2010. Data zamieszczenia 2010-04-08

 

Pliki do pobrania:

Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia.rtf (98.24 Kb)

Zalaczniki_do_SIWZ.exe (5.38 Mb)

 

 

 

____________________________________

Antoni Kocoł - proboszcz

 

Liczba odwiedzin: 359090